Πήρα πίσω την υγεία μου.


ΠΗΡΑ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ! 
ΠΕΤΑΞΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ. 
Αύγουστος 2012: Διάγνωση ΣΚΠ (σκλήρυνση κατά πλάκας) υποτροπιάζουσα.
Προτεινόμενη θεραπευτική αγωγή, ιντερφερόνη.
Ο καθένας μας μπορεί να καταλάβει την στενοχώρια, την απογοήτευση και την απελπισία, που μπορεί να νιώσει μια νέα μητέρα τριών μικρών παιδιών, όπως εγω, παίρνοντας στα χέρια της μια τετοια διάγνωση!
Οι γιατροί δεν μου έδωσαν καμιά ελπίδα ίασης της ασθένειας παρ;a μόνο συμπτωματoλογική θεραπεία, δηλαδή ιντερφερόνη.
Φυσικά δεν γνώριζα πόσο επιβλαβείς παρενέργειες έχει για την υγεία του οργανισμού μου.
Ετσι την ξεκίνησα αλλα πραγματικά ήμουν φοβισμένη κ απογοητευμένη.
Ο Θεός όμως, που είναι Μεγάλος, δεν με άφησε, και έτσι μετά από λίγους μήνες, Μάρτιος 2013, ανακάλυψα τυχαία (;)το άρθρο της κ. Μαριάννας Ευάγγελου:  
Σκλήρυνση κατά πλάκας και αντιστροφή της, μέσω της διατροφής
Ομολογώ ότι δεν πείστηκα άμεσα. 
Διερεύνησα την διατροφή και την προέλευση της και επικοινώνησα με την κα. Ευάγγελου. 
Τελικά την άρχισα. 
Τον Ιούλιο 2013 με, μόλις 3 μήνες διατροφής, έκανα την προγραμματισμένη μαγνητική τομογραφία.
Ω, της εκπλήξεως! 
Οι γιατροἰ μου είπαν οτι ο ιστός της μυελίνης είχε αρχίσει να αναπλάθεται!
Ρώτησα, πως το εξηγήτε αυτό, τη στιγμή που μου είπατε ότι κανένα φάρμακο για την ΣΚΠ δεν εχει τέτοια αποτελέσματα;
Μου είχατε πει οτι η ασθένεια ειναι αυτοάνοση, αρα χωρίς ίαση, αρα χωρίς αποκατασταση της μυελινης.
Η απάντηση ήταν

Διαβάστε την συνέχεια, εδώ!